TR EN
OLGU CRM

Vatandaş İlişkileri Yönetimi | CRM 

e-Belediye: İnteraktif Belediyecilik, kurumunuzun verdiği hizmetlerin bir kısmını on-line olarak sunar.Mekandan bağımsız 7/24 istenen bilgiye ulaşılır. Vatandaş bilgisayarı başında meclis ve encümen kararları hakkında bilgi edinilebilir. Emlak, ÇTV, vb borçlar öğrenilebilir. Sistem SSL ile güvenilir bir yapıya sahiptir.

Su tahakkuk bilgilerini görebilir, beyan verebilir, istendiğinde tüm borçlarını ödeyebilir.

 

BelediyeM: Mobil Belediyecilik ile bilgisayar başında yaptığın bu işlemleri isterse cep telefonu ile de yapabilir. Su sayaç işlemleri, Mobil Tahsilat ve Tahakkuk işlemleri çevrimiçi – çevrimdışı olarak yapılabilmektedir. Kısacası OLGU BelediyeM uygulaması sayesinde vatandaş artık mobil ortamdan dilediği gibi işlemlerini halledebilecek. Her türlü mobil ortama uyarlanabilen uygulama sayesinde hem vatandaşların hem de belediye çalışanlarının işleri kolaylaşacak.

 

 

KİM | Kentli İletişim Merkezi – Hizmet Masaları: Hizmet tek bir merkezde toplanmıştır. Her birimden bir elemanın bulunduğu bir yapıya sahiptir. Personel vatandaş karşılar, kurumdaki işlemleri için yardımcı olur.

İşlemi başlatır ve ilgili servise yönlendirir. KİM OYBS ile entegre çalışır. Vatandaşın istek ve şikayetleri alınır ve sonuçlandırılır. Vatandaşlara SMS ve e-posta ile geri dönülür.

 
Detaylı Bilgi Al